Stadnina Koni w Dobrzyniewie Spółka z o.o.

Dobrzyniewo 23, 89-311 Falmierowo

tel. 067 2863011, 067 2863012

 

z a t r u d n i

 

 

GŁÓWNEGO  SPECJALISTĘ  DS.  MECHANIZACJI

 

Wymagania:

-      wykształcenie wyższe lub średnie techniczne o profilu mechanizacja rolnictwa;

-      znajomość problematyki z zakresu gospodarki paliwowej;

-      znajomość budowy i obsługi sprzętu rolniczego;

-      dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę, lojalność, kreatywność;

-      kandydat powinien być osobą komunikatywną, zdolną do samodzielnego działania, posiadającą umiejętności planowania i zarządzania ludźmi;

-      dobra znajomość obsługi komputera;

-      prawo jazdy kat B i T.

 

List motywacyjny wraz z CV prosimy przesłać na adres Spółki, do dnia 28.09.2018 r.

 

Na oferty nie przyjęte odpowiedzi nie udzielamy.

 

 

 

Stadnina Koni w Dobrzyniewie Spółka z o.o.

Dobrzyniewo 23,  89-311 Falmierowo

tel. 067 2863011, 067 2863012

z a t r u d n i

 

KSIĘGOWEGO / KSIĘGOWĄ

 Nasze oczekiwania wobec kandydatów:

  • wykształcenie kierunkowe (ekonomia, rachunkowość),
  • doświadczenie w księgowaniu dokumentów i rozliczaniu operacji księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi (PIT,CIT,VAT,ZUS, podatki lokalne),
  • znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych,
  • znajomość programu finansowo-księgowego Comarch Optima będzie dodatkowym atutem,
  • dobra znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook),
  • motywacja do pracy, wysoka kultura osobista,
  • dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • rzetelność, dyspozycyjność i zaangażowanie,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • chęć rozwoju.

 Opis stanowiska:

  • prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych, ujmujących,
  • zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym,
  • wycena aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • dekretowanie otrzymanych dokumentów finansowych, uprzednio zaakceptowanych przez osoby upoważnione,
  • prowadzenie kalkulacji na kontach zespołu „5” oraz rozliczenie na koniec każdego roku kosztów produkcji,
  • miesięczne zamykanie kont, sporządzanie zestawień obrotów i sald,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie miesięcznie amortyzacji oraz prowadzenie   ewidencji nowo przyjętych i zlikwidowanych środków trwałych wg  programu komputerowego zgodnie z planem kont,        
  • prowadzenie rejestrów VAT i rozliczanie podatku,
  • uzgadnianie na bieżąco kont rozrachunkowych zespołu „2”, szczególnie dot. rozrachunków z budżetem,
  • pisemne uzgodnienie sald z kontrahentami  na koniec każdego roku,
  • odpowiedzialność za stan zabezpieczeń dokumentów księgowych oraz urządzeń komputerowych.

  

List motywacyjny wraz z CV, prosimy przesłać na adres spółki do dnia 21.09.2018 r.

  

Na oferty nie przyjęte odpowiedzi nie udzielamy.